Delftse koppels in het zonnetje

Op dinsdag 26 mei zijn twaalf Delftse koppels in de spotlights gezet. Zij zijn dit jaar 60, 65 of 70 jaar getrouwd. Burgemeester Alexander Pechtold ontving de jubilarissen op het stadhuis. 

De burgemeester hield een korte toespraak en blikte hierin samen met de gasten terug op de decennia vanaf de jaren '60. De koppels waren gevraagd hun trouwfoto mee te nemen. Dat leverde mooie verhalen op. 

Onder het genot van een hapje en drankje genoten ze vervolgens samen van een optreden van The Sentimentalists. De band speelde diverse bekende klassiekers. 

Foto: Glenn van Haasen/UNIQUE-STUDIOS