Afspraak maken of annuleren

Bezoekt u binnenkort de gemeente? Bijvoorbeeld voor het aanvragen van een paspoort, identiteitskaart of rijbewijs? Maak eerst een afspraak.

Beschrijving

Door de coronamaatregelen kunt u niet voor alle producten online een afspraak maken. Staat uw keuze er niet bij? Bel 14015 voor een afspraak.

Alle documenten mee

Neem alle documenten mee die voor uw aanvraag nodig zijn. Dit voorkomt dat de gemeente u niet kan helpen. En dat u een nieuwe afspraak moet maken.

Openingstijden

Het stadskantoor is op afspraak open op maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. Op vrijdagavond blijft het stadskantoor gesloten.

Extra druk

Door het versoepelen van de coronamaatregelen is het extra druk bij het stadskantoor. Het kan langer duren voordat u op afspraak terecht kunt. Hiervoor vragen wij uw begrip. De gemeente doet er alles aan om de meest urgente afspraken zo snel mogelijk te laten plaatsvinden.

Afspraak wijzigen of annuleren

Komt de afspraak u toch niet uit? Vergeet niet om uw afspraak te annuleren. U kunt ook 14015 bellen om uw afspraak te wijzigen.

Online aanvragen

Wist u dat u veel producten ook online kunt aanvragen? Een bezoek is dan niet nodig.

Altijd gratis

Een afspraak maken is altijd gratis. Er zijn bedrijven die voor u een afspraak regelen tegen betaling. Maak hier geen gebruik van. De gemeente werkt niet samen met deze bedrijven.