Contact

Vanwege het coronavirus beperkt de gemeente de openingstijden en dienstverlening. Dit doen we om ervoor te zorgen dat we de dienstverlening die echt nodig is ook kunnen blijven leveren. Het kan zijn dat de wachttijd aan de telefoon langer is. Of dat het langer duurt voordat u een reactie krijgt via Facebook, Twitter of WhatsApp. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Online

Heeft u een vraag? Of wilt u een bijlage toesturen? Gebruik het contactformulier.

Of stel uw vraag via Facebook of Twitter (reactie binnen 4 uur op werkdagen). 

Bellen

  • Telefoonnummer: 14015 (zonder kengetal 015 ervoor)
  • Vanuit buitenland: 0031 15 260 22 22
  • WhatsApp: 06 52 73 94 76 (reactie binnen 24 uur op werkdagen)

Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.30 - 17.00 uur. U betaalt het lokale tarief, plus de kosten voor gebruik van uw mobiele telefoon.

Op bezoek

Het stadskantoor is open van 8.30 tot 14.00 uur. Op vrijdagavond blijft het stadskantoor gesloten. 

  • Adres: Stationsplein 1 (navigatie: volg Coenderstraat of postcode 2611 BV)
  • Postadres: Postbus 78, 2600 ME Delft

Hoe bereikt u de gemeente?

Afspraak

Bij de gemeente kunt u alleen op afspraak terecht.

Zelfbedieningsautomaten

De zelfbedieningsautomaten in het stadskantoor zijn op dit moment niet in gebruik. Probeer zoveel mogelijk online uw zaken te regelen. Lukt dit niet, bel dan naar 14015 voor hulp.

Melding of klacht

Contact voor de pers

Journalisten kunnen rechtstreeks contact opnemen met een woordvoerder van de gemeente.

Uw mening
Uw mening