Contact

Vanwege het coronavirus beperkt de gemeente de openingstijden en dienstverlening. Dit doen we om ervoor te zorgen dat we de dienstverlening die echt nodig is ook kunnen blijven leveren. Het kan zijn dat de wachttijd aan de telefoon langer is. Of dat het langer duurt voordat u een reactie krijgt via Facebook, Twitter of WhatsApp. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Online

Heeft u een vraag? Of wilt u een bijlage toesturen? Gebruik het contactformulier.

Of stel uw vraag via FacebookTwitter, Instagram of LinkedIn (reactie binnen 4 uur op werkdagen). 

Zie ook de huisregels op onze socialmediakanalen.

Bellen

  • Telefoonnummer: 14015 (zonder kengetal 015 ervoor)
  • Vanuit buitenland: 0031 15 260 22 22
  • WhatsApp: 06 52 73 94 76 (reactie binnen 24 uur op werkdagen)

Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 8.30 - 17.00 uur. U betaalt het lokale tarief, plus de kosten voor gebruik van uw mobiele telefoon.

Post

  • Postadres: Postbus 78, 2600 ME Delft
  • Of stuur uw post digitaal via het contactformulier

Op bezoek

Het stadskantoor is open op maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. Op vrijdagavond blijft het stadskantoor gesloten. 

  • Adres: Stationsplein 1 (navigatie: volg Coenderstraat of postcode 2611 BV)

Hoe bereikt u de gemeente?

Afspraak maken

Bij de gemeente kunt u alleen op afspraak terecht.

Zelfbedieningsautomaten

De zelfbedieningsautomaten in het stadskantoor zijn niet in gebruik. Probeer zoveel mogelijk online uw zaken te regelen. Lukt dit niet? Bel 14015 voor hulp.

Melding of klacht

Contact voor de pers

Journalisten kunnen rechtstreeks contact opnemen met een woordvoerder van de gemeente.