Is je pas gestolen of kwijt? Laat je pas blokkeren. Mail je gegevens naar info@rotterdampas.nl. Heb je een tegoed op de pas? Bel meteen 14010 om je pas te blokkeren. Zo voorkom je dat iemand anders jouw tegoed kan uitgeven.
Nieuwe pas
Je kunt voor € 2,50 een vervangende pas bestellen. Binnen 3 werkdagen ligt je nieuwe pas op je deurmat. Het tegoed (als dat van toepassing is) op je oude pas, wordt ook op je nieuwe pas gestort.
Je kunt ook een afspraak maken bij de gemeente aan het Stationsplein 1. Bel 14015 om een afspraak te maken. Neem een geldig legitimatiebewijs mee.
Pas kapot?
Als je pas kapot is, kun je op afspraak bij de gemeente een gratis pas bestellen. Bel 14015 om een afspraak te maken. Lever je oude pas in. De nieuwe pas krijg je binnen enkele dagen via de post. Met je nieuwe pas kun je alle aanbiedingen doen. Tenzij je deze al met je oude pas hebt gedaan.
Je kunt je kapotte pas ook naar de Rotterdampas sturen. Vergeet je naam en adres niet erbij te vermelden. Je krijgt dan gratis een nieuwe pas thuisgestuurd.
Rotterdampas
Antwoordnummer 566
3000 WB Rotterdam