Wat vindt u van de gemeente?

Iedereen in Delft heeft weleens contact met de gemeente. Met een vraag, melding of een verzoek om iets te regelen. We willen graag dat u tevreden bent over het contact met de gemeente. Uw mening en ervaring zijn daarom heel belangrijk. Hiermee kunnen we onze dienstverlening aan de balie, telefoon en op Delft.nl verder verbeteren.

Geef uw mening

Heeft u onlangs contact met de gemeente gehad? Dan vragen wij naar uw ervaring. En of u nog tips of verbeteringen heeft. Na een bezoek aan het stadskantoor krijgt u de volgende dag een e-mail met daarin vragen over uw ervaring. Of u krijgt een sms als u 14015 heeft gebeld.

Via de knop 'Geef uw mening' kunt u ook laten weten wat u van onze website vindt. Is de informatie bijvoorbeeld duidelijk? En kon u snel vinden wat u zocht? De knop vindt u op elke pagina aan de rechterkant van uw scherm. 

Bruikbare tips

Inmiddels hebben we al veel bruikbare tips gekregen waar we mee aan de slag zijn gegaan:

  • Bij 14015 hebben we technische aanpassingen gedaan die ervoor zorgen dat u sneller een beschikbare medewerker aan de lijn krijgt.
  • We hebben met onze afdelingen afspraken gemaakt dat zij binnen de afgesproken tijd u terugbellen of uw vraag beantwoorden. Als een antwoord meer tijd kost dan krijgt u dat ook te horen.
  • We hebben de informatie op de website aangepast zodat u nog beter voorbereid bent welke documenten u moet meenemen naar een afspraak.
  • U krijgt een herinnering voor uw gemaakte afspraak. Zodat u niet uw afspraak vergeet. Of te vroeg of te laat op de afspraak komt.

Online aanvragen

Binnenkort willen we ook graag uw mening over het aanvragen van online producten. We willen de digitale dienstverlening nog meer verbeteren. Zo kunt u bij de gemeente makkelijker online een product aanvragen. Of een afspraak maken.